Indo Vlog - Reisverslagen van hetisje boi - WaarBenJij.nu Indo Vlog - Reisverslagen van hetisje boi - WaarBenJij.nu
Indo Vlog

Dit is mijn backpack avontuur van 30 dagen door Indonesië. Check mijn YouTube kanaal voor meer! https://www.youtube.com/channel/UCdzGuhOxORTLUpu238bpesQ

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

HOE ZIET EEN MAAND INDONESIE ERUIT?
hetisje

Hoi, mijn echte naam is Dimitri en ik ben een Nederlandse Vlogger. Een Vakantie Vlogger om specifieker te zijn! Elke zondag om 13:00 upload ik een nieuwe video over mijn reizen op mijn YouTube kanaal: hetisjeboi. Dit is dus een blog, maar dan in video vorm. Ik wens jullie er allemaal veel plezier ermee, ciao!

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 979

Voorgaande reizen:

16 Maart 2016 - 16 April 2016

Indo Vlog

Landen bezocht: